Ερώτημα : Όταν έχουμε επιδότηση από τον ΟΑΕΔ πως υποβάλλουμε την ΑΠΔ;
Απάντηση :
Ο εργοδότης υποβάλλει κανονικά την ΑΠΔ( σαν να μην είχε επιδότηση) και στην συνέχεια υποβάλλει όλα τα δικαιολογητικά που θα του ζητηθούν για να μπορέσει να εισπράξει το ποσό της επιδότησης από την ΔΥΠΑ.

