Ερώτημα: Μπορεί να γίνει πρόσληψη εργαζομένου για να χρησιμοποιεί το δίκυκλο της εταιρίας χωρίς να έχει δίπλωμα ;
Απάντηση:
Από εργατικής νομοθεσίας τόσο ο εργοδότης όσο και ο τεχνικός ασφαλείας είναι υποχρεωμένοι να λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια την εργαζομένων.
Η έλλειψη διπλώματος βάζει σε κίνδυνο τόσο τον εργαζόμενο όσο και την επιχείρηση για τυχόν παραβάσεις
Πέρα από την εργατική νομοθεσία γίνεται παραβίαση και του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας .

