×

Επικοινωνία

×

Λήξη σύμβασης αλλοδαπού

Ερώτημα :

Σε λίγες μέρες λήγει αλλοδαπού σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου και παρατηρώ ότι το αίτημα ασύλου έχει λήξει , τι πρέπει να κάνω ;

Απάντηση :

Θα πρέπει να υποβάλλει εκ νέου αίτημα για χρονική παράταση ή ανανέωση αν δεν επρόκειτο άμεσα να του χορηγηθεί άδεια παραμονής και εργασίας , υπάρχουν περιπτώσεις που το αίτημα ασύλου δεν είναι αρκετό για να του χορηγήσει ο ΕΦΚΑ αριθμό μητρώου ασφαλισμένου , προφανώς για να λήγει η σύμβαση του δεν στερείται Α.Μ.Α και νόμιμα εργάζεται με το αίτημα ασύλου.