×

Επικοινωνία

×

Εργασία και αποδοχές σε τυπογράφο

Ερώτημα :

Είμαστε τυπογραφείο και θα θέλαμε να γνωρίζουμε αν ο υπάλληλος μας  ,χειριστής τυπογραφικού μηχανήματος μπορεί να πληρωθεί με την εθνική συλλογική σύμβαση εργασίας ή θα πρέπει να πληρώνεται με κάποια διαφορετική σύμβαση .

Απάντηση :

Η κλαδική σύμβαση των λιθογράφων δεν βρίσκεται σε ισχύ , άρα μπορεί να πληρώνεται με την εθνική γενική συλλογική σύμβαση , υπάρχει σχετικό αίτημα για να επανέλθει σε υποχρεωτική ισχύ η σύμβασή η κλαδική όμως δεν υπάρχει για την ώρα σχετική απόφαση .