×

Επικοινωνία

×

Ενδοεπιχειρισιακή σύμβαση και άδειες

Ερώτημα :Επιχείρηση που εφαρμόζει ενδοεπιχειρισακή σύμβαση  και έχει θέσει για αριθμό αδειών παραπάνω από το νόμο υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

Απάντηση :

Από την στιγμή που υπάρχει ευνοϊκότερο καθεστώς με την ενδοεπιχειρισιακή σύμβαση, δεν υπάρχει κανένα κόλλημα