Ερώτημα :Επιχείρηση που εφαρμόζει ενδοεπιχειρισακή σύμβαση και έχει θέσει για αριθμό αδειών παραπάνω από το νόμο υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Απάντηση :
Από την στιγμή που υπάρχει ευνοϊκότερο καθεστώς με την ενδοεπιχειρισιακή σύμβαση, δεν υπάρχει κανένα κόλλημα

