×

Επικοινωνία

×

Δήλωση υπερεργασίας

Ερώτημα : Θα πρέπει να δηλώνεται η υπερεργασία ;

Απάντηση :

Η υπερεργασία ενός εργαζομένου θα πρέπει να δηλώνεται με τροποποίηση του ψηφιακού ωραρίου κατά το χρόνο της υπερεργασίας και φυσικά πριν την έναρξη της.

Δεν υπάρχει κάποια άλλη υποχρέωση προς το ΕΡΓΑΝΗ