Ερώτημα : Τι ενέργειες θα πρέπει να γίνουν στο ΕΡΓΑΝΗ ώστε να μεταφερθούν οι εργαζόμενοι από το κεντρικό στο υποκατάστημα;
Απάντηση :
Από την στιγμή που το υποκατάστημα θα γίνει κεντρικό και δεν θα υπάρχει η αρχική εγκατάσταση της επιχείρησης, δηλαδή έχουμε μια μόνιμη μεταφορά του προσωπικού ,θα πρέπει να δηλωθεί πρώτα μεταβολή στο υποκατάστημα του ΙΚΑ και σε δεύτερο χρόνο να γίνει εκ νέου απογραφή των εργαζομένων στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ με βάση τα νέα στοιχεία της έδρας και μετά καινούργια ψηφιακή οργάνωση χρόνου εργασίας.

