Ερώτημα : Θα πρέπει να υποβληθεί αρχικός πίνακας σε νέα πρόσληψη όταν δεν υπήρχε προσωπικό κατά την περίοδο υποβολής των ετήσιων ;
Απάντηση :
Με την ψηφιακή οργάνωση του χρόνου εργασίας και την απογραφή των εργαζομένων στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ καταργήθηκε μόνο η υποβολή του συμπληρωματικού πίνακα ωραρίου, όλοι οι άλλοι πίνακες υποβάλλονται κανονικά μέχρι κάποια νεότερη διευκρίνιση.
Επομένως μετά την πρόσληψη θα ακολουθήσει η υποβολή του αρχικού πίνακα προσωπικού και μετά η ψηφιακή οργάνωση του χρόνου εργασίας του εργαζομένου

