×

Επικοινωνία

×

Απογραφή εργαζομένου και δανεισμός

Ερώτημα: Διαδικασία απογραφής εργαζομένων και που είναι με γνήσιο δανεισμό

Απάντηση: Σύμφωνα με το ερώτημα 9 του εγχειριδίου του υπουργείου, η απάντηση που δόθηκε ήταν η εξής:

 «Όπως γίνεται και για το υπόλοιπο προσωπικό έτσι και στο δανειζόμενο προσωπικό η επιχείρηση οφείλει να κάνει την απογραφική διαδικασία εφόσον έχει εργαζόμενους που απασχολούνται με δανεισμό. Η ψηφιακή δήλωση οργάνωσης του χρόνου εργασίας σε κάθε περίπτωση δηλώνεται πριν την ανάληψη υπηρεσίας από τον  εργαζόμενο. Σημειώνουμε ότι, το δανειζόμενο προσωπικό απογράφεται και από τον άμεσο και από τον έμμεσο εργοδότη.»